Əslində, həmin şeyi mən bir proyektimdə istifadə etmişəm nə üçün səbəbini açıqlayım.
Deməli elanları həm girişi olan istifadəçilər həmdə qonaqlar yəni qeydiyyatsız istifadəçilər yerləşdirir saytda.
Əgər qeydiyyatsız user sonra gəlib öz elanını redaktə etmək istəsə necə olacaq ?
Onda o butonları hərkəs görməlidir deməkdir.
Məndə fornul belə idi ki, qeydiyyatsız userlərin mailinə kod gedirdi növbəti dəfə elanı redaktə etmək istədikdə həmin kodu daxil edib edit səyfəsinə keçirdi.
Tural bu strategiyadan istifadə edib, etmədiyini bilmirəm amma əsasən məntiqcə o redaktə və silmə butonları ona görə görsənən saxlanılır.
Təbiiki müştərinin istəyinə uyğun bu amil dəyişir.