Meta etiketləri nədir ?
Meta etiketləri SEO sahəsində mübahisəli mövzulardan biridir. Çünki səhv istifadə edilərsə spam riski yaradır. Bu səbəblə mübahisəli mövzulardan birinə çevrilmişdir. Metalar sayta aid olan bəzi məlumatları axtarış sistemləri tərəfindən oxunmasına kömək edir. Saytın açıqlaması, hədəf etdiyi açar sözlər, saytın sahibi, saytın coğrafi mövqeyi, saytın dili və s. kimi məlumatları axtarış sistemlərinə təqdim edir.SEO cəhətdən metalar olduqca əhəmiyyəti vardır. Ancaq bir çox sayt sahibi metaların düzgün istifadəsindən xəbərsizdir. Bu səbəblə gərəkdiyindən uzun və lazımsız açar sözlər daxil edilmiş metalar spam yaratmaqdadır. Buda axtarış sistemləri üçün gözlənilməz nəticələrə gətirib çıxarır. Bir neçə il əvvəl axtarış sistemləri üçün metalar çox böyük önəm daşıyırdı. Ancaq zaman keçdikcə axtarış sistemləri inkişaf edərək sayt daxili və sayt xarici bir çox kriteryalar yaratdı. Metalar SEO üçün önəmi minuma düşdü. Bu səbəblə Google axtarış keyfiyyətini artırmaq məqsədi ilə Webspam komandasının rəhbəri olan Matt Cutts belə bir açıqlama versədə "Google üçün metalar çoxda böyük rol oynamır." ancaq belə demək istəmişdir "metalara çoxda fikir verməyin və SEO metadır şəklində düşünməyin". Bu fikirləri ilə spamın qarşısını almağa çalışan Matt Cutts bəzi sayt sahiblərinin metalara önəm verməməsinə səbəb olmuşdur.
Metalar head kodları arasında yer almalı və W3C qaydaların uyğun şəkildə yazılmalıdır.
Meta Description tagı.
Meta description yəni açıqlama metası, saytları bir cümlə ilə saytı axtarış sistemlərinə tanıtan koddur. Bu cümlə 140 - 160 simvol sayını keçməməlidir. Eyni zamanda cümlə quruluşunda olmalıdır. Bir çox webmaster metaları düzgün istifadə etməyərək, açar sözləri ardıcıl olaraq düzməkdədir. Meta descriptionda istifadə olunan cümlə saytın məzmununa uyğun olmalıdır. Bu cümlə mimumum saytda vergüldən ibarət olmalıdır.Digər meta tagları.
Bir veb saytda description, canonical, lang taglarından başqa digər meta taglarını çox istifadə etmək məsləhət etmirik. Çünki çoxda ehtiyac olunmayan meta taglarından istifadə edərək veb saytın məzmunun önəmini itirməsinə səbə ola bilərsiniz. Meta taglarının bəzilərinə nəzər salaq.Author:
Veb saytı hazırlayan şəxsin və şirkətin ad və e-mail adresini paylaşmaq üçün istifadə edilən meta tagıdır.Copyright:
Veb saytın müəllif hüquqlarının kimə aid olduğunu göstərən meta tagıdır.Language:
Veb sayta aid məzmunun hansı dildə olduğunu göstərən meta tagıdır.Revisit-After:
Axtarış sistemlərinin veb sayta hansı aralıqlara ziyarət etməsini istəyirsinizsə bu meta tagı vasitəsi ilə bildirə bilərsiniz. Əgər bu meta tagından istifadə etmisinizsə yazdığınız intervala uyğun olaraq veb saytda məzmun dəyişikliyi etməlisiniz. Əksi olarsa veb saytınızın axtarış sistemlərindəki sıralamasına mənfi təsir edə bilər.Refresh:
Müəyyən edilmiş zamana uyğun olaraq səhifəni yeniləyən meta tagıdır. SEO cəhətdən ən çox alexa dəyərini artırmaq üçün istifadə edilsədə çox gərəkli bir tag deyildir. Xəbər saytlarında bir dəqiqədə bir neçə xəbər əlavə edildiyi üçün bunların yenilənməsi üçün istifadə edilə bilər.Redirect:
Veb səhifənin müəyyən edilmiş zamandan sonra başqa bir səhifəyə yönlənməsi üçün istifadə edilən meta tagıdır. Saytı ziyarət edən istifadəçilərin başqa saytlarıda ziyarət etməsi üçün istifadə edilsədə SEO cəhətdən istifadəsini tövsüyyə etmirik.Robots:
Axtarış sistemlərinin saytı indeksləməsi və ya sayt daxili linkləri indeksləməsini idarə edən meta tagıdır.Content-Type:
Saytdakı kodlama qaydasını göstərən meta tagıdır. Bu kodlaşdırma qaydasına görə Azərbaycan əlifbası hərflərini düzgün göstərilməsinə kömək edir.
Sonuncu dəfə moderator tərəfindən redaktə edilib: