3
SEO nədir, açar sözlər nədir, açar söz seçərkən nələrə diqqət etməlisiniz?
Bu yazıda sizə SEO haqqında bir fikir vermək və xüsusilə günümüzün rəqəmsal dünyasında bu mövzu üzərində işləməyin niyə bu qədər vacib olduğunu izah etmək istəyirik.
Diqqətimiz açar sözlər və onların SEO üçün əhəmiyyəti mövzusundadır, biz uyğun və uyğun olmayan açar sözlər arasındakı fərqi və SEO səyahətinizə başlayarkən diqqət etməli olduğunuz ən yaxşı şeyin nə olduğunu müzakirə edirik.
Hər şeydən əvvəl başa düşmək lazımdır ki, sadəcə veb sayt yaratmaq axtarış motorlarında yüksək yer tutmaq üçün kifayət deyil !
Çox sadə başlayaq: Axtarış Motorları nədir?
Axtarış motorları məlumat tapmaq üçün sözlərin birləşməsini daxil edə biləcəyiniz veb saytlardır. Ən məşhur axtarış sistemi Google-dur . Həmçinin, diqqət yetirin ki, axtarış motorunun optimallaşdırılması çaşdırıcı termin ola bilər, çünki əsas diqqətiniz veb saytınızı axtarış motorları üçün deyil, ziyarətçilər üçün optimallaşdırmaq olmalıdır!
Google müntəzəm olaraq veb saytlara baş çəkir və bir çox amillərə görə onları tarayır! İndi istifadəçilərin müəyyən bir axtarış nəticəsi ilə necə qarşılıqlı əlaqədə olduğunu ölçməkdə də çox yaxşıdır. Klikləmə davranışı, qalma müddəti və digər axtarış davranışları indi təhlil edilir və nəhayət, Google-a təsir etmək çətin olan nəticələr çıxarmağa imkan verir. Beləliklə, bundan uzaqlaşdıra biləcəyimiz odur ki, istifadəçilər hansı saytların ən yaxşı reytinq almasına ən çox təsir edir. Axtarış nəticələrinin yuxarısındakı vebsayt yalnız istifadəçilər onu davranışları ilə dəstəklədikdə orada qalacaq. Beləliklə, əgər istifadəçi veb saytı tez tərk edərsə, həmin vebsayt daha az aktuallaşa bilər. Ona görə də qısamüddətli uğur üçün çalışmaq deyil, uzunmüddətli perspektivdə istifadəçiləri xoşbəxt etmək vacibdir!
Yenə də, indi biz bildiyimizə görə veb-saytlar Google tərəfindən müntəzəm olaraq ziyarət edilir və bir çox meyarlar üçün taranır, siz bu meyarların çoxunu bilməkdən faydalana bilərsiniz.
Ad günləri, toylar və s. Yuxarıda qeyd olunanlar kimi xüsusi günlər açar sözlər kimi tanınır. . Məhsullarınızı tanıtmaq üçün veb saytınızda bunlardan istifadə edə bilərsiniz. Beləliklə, açar sözlər əsasən insanların müəyyən məlumat və ya məhsulları axtarmaq üçün axtarış sistemlərinə daxil etdikləri söz və ya ifadələrdir. Veb saytınızı xüsusi axtarış şərtləri üçün optimallaşdırmaq SEO strategiyanızın vacib hissəsidir, çünki o, onlayn olaraq kiminlə əlaqə saxlamaq istədiyinizə nəzarət edir. Açar söz seçimi dəqiq bir elm deyil və siz zaman-zaman düzəlişlər etməlisiniz. Potensial müştərilərinizin nə axtardığını bilmək son dərəcə vacibdir. Şərtləri fərz etmək düzgün yanaşma deyil. Özünüzü müştərinin yerinə qoymağa çalışmaq və onların Google-a nə yaza biləcəyini düşünmək daha məhsuldardır. Sevilən birinin ad günü üçün xüsusi tort axtararkən. Çoxlu sayda potensial müştərilər tərəfindən hansı açar sözlərin istifadə oluna biləcəyini bilmək də çox vacibdir. Açar sözü yüksək qiymətləndirmək əladır, lakin təəssüf ki, heç kim onu Google-a yazmasa, faydasızdır.
Beləliklə, gəlin bunlara qayıdaq! Açar sözlər seçərkən, nəinki xüsusilə uyğun açar sözlər tapdığınızdan, həm də uyğun axtarış həcminə malik olduğunuzdan əmin olmalısınız (bu, müəyyən bir müddət ərzində axtarış sorğularının orta sayı kimi başa düşülməlidir). Bu işdə sizə kömək edə biləcək bir çox faydalı alətlər, o cümlədən rankCoach var. Açar söz aləti açar sözlər və onların axtarış sistemlərinə nə qədər tez-tez daxil edildiyi haqqında məlumat verən verilənlər bazasıdır.
Siz "tort" açar sözünü istifadə etməyi düşünə bilərsiniz. Ancaq bu, mənfi seçim olardı, çünki "tort" sözü çox ümumidir! Məsələn, Kölndə bir çörək zavodunuz varsa, "Kölndə cupcakes" daha konkret və yəqin ki, daha uğurlu açar söz olacaq. Buradan öyrənə biləcəyimiz odur ki, “tort” (çox məşhurdur) kimi ümumi açar söz üçün sıralanma çox çətin olacaq və ya çox uzun vaxt aparacaq. “Kek” açar sözü kimi tək söz qısa quyruqlu açar söz kimi də tanınır, “Kölndə cupcakes” isə uzun quyruqlu açar sözə çevrilir! Bu niyə vacibdir? Bir çox SEO başlayanlar səhvən ən yüksək axtarış həcminə malik açar sözün hiylə işlətməli olduğunu və buna görə də ən yaxşı seçim olacağını düşünə bilər. Bununla belə, "Kölndə tortlar" kimi bir neçə uzun quyruqlu açar sözləri birləşdirmək daha yaxşıdır. İlk baxışdan bu açar sözlər, məsələn, "tort"dan daha az axtarış həcminə malik ola bilər, lakin potensial olaraq daha yüksək axtarış həcminə malik ola bilər.
digər uzun quyruqlu açar sözlərlə birlikdə istifadə edildikdə daha yüksək axtarış həcmi (və buna görə də daha yüksək reytinq) ilə nəticələnir, çünki onlar daha ətraflı icmal təqdim edir.
Biznesinizin həqiqətən müştərilərə hansı məhsul və xidmətləri təklif edir. Bu, bu növ (daha uzun) açar sözlər üçün mövcud olmayan rəqabət sayəsində mümkün oldu! Bəzi kiçik niş sənayelər üçün uzun quyruqlu açar sözlərdən istifadə hətta qısa zamanda yüksək yer tutmaq üçün real şans təklif edə bilər!
Başlamaq üçün yaxşı yer saytınızın meta teqləri üzərində işləməkdir! Bununla siz seçdiyiniz açar sözləri meta başlığınıza, meta təsvirinə və başlıqlarınıza və s. əlavə edə bilərsiniz. Siz daxil etdiyinizi nəzərdə tuturuq. Meta teqlər HTML-nin baş hissəsində saxlanılır və axtarış motorlarını veb saytınız haqqında məlumatla təmin edir. Bunlar saytınızda görünməyəcək və əvəzinə Google axtarış nəticələrində görünəcək.
Siz həmçinin domen adınız üzərində işləməlisiniz. Budur domen adı nümunəsi
Saytınızın başlığı və meta təsviri üzərində işləmək ana səhifənizin optimallaşdırılması prosesinin mühüm hissəsidir. Sonrakı məqalədə biz bu elementləri nəzərdən keçirəcəyik və onlar üzərində necə işləyəcəyinizi sizə xəbər verəcəyik.
Açar sözlərlə bağlı narahatlığın başqa bir sahəsi, istifadəçilərinizi birbaşa məhsul və ya xidmətin alt səhifəsinə aparan saytınızdakı daxili bağlantılardır.
Əlbəttə ki, yuxarıda sadalanan bütün iş addımları rankCoach tərəfindən hədəflər kimi müəyyən edilir və tətbiqimiz bu tapşırıqların necə həyata keçirilə biləcəyini ətraflı izah edir. Ətraflı məlumatı burada tapa bilərsiniz .
Ancaq lütfən, bizi səhv başa düşməyin: açar sözlər mütləq veb saytınıza inteqrasiya edilməlidir, lakin onu aşmamağa diqqət yetirin, çünki açar sözlərin doldurulması çox əks-məhsuldar ola bilər! Google bu strategiyanı cəzalandıra bilər, yəni açar sözlərdən həddən artıq istifadə etdiyinizə görə reytinqdə zəif ola bilərsiniz.
Başlanğıcda qeyd edildiyi kimi, veb saytınızı qurmağa və optimallaşdırmağa başladığınız zaman nəyə diqqət yetirməli olduğunuzu anlamağa kömək etmək istəyirik. Əslində, yalnız axtarış motorlarını təmin etmək əvəzinə, maraqlı və naviqasiyası asan veb sayt yaratmaqla istifadəçiləri və onların ehtiyaclarını nəzərə almağa çalışmalısınız. Bundan əlavə, veb saytınızda işləyərkən, sadəcə bir məhsul satmağa çalışmaqdansa, potensial müştəriləriniz üçün real dəyər yaratmağa diqqət etməlisiniz.
Bu yazıda sizə SEO haqqında bir fikir vermək və xüsusilə günümüzün rəqəmsal dünyasında bu mövzu üzərində işləməyin niyə bu qədər vacib olduğunu izah etmək istəyirik.
Diqqətimiz açar sözlər və onların SEO üçün əhəmiyyəti mövzusundadır, biz uyğun və uyğun olmayan açar sözlər arasındakı fərqi və SEO səyahətinizə başlayarkən diqqət etməli olduğunuz ən yaxşı şeyin nə olduğunu müzakirə edirik.
Hər şeydən əvvəl başa düşmək lazımdır ki, sadəcə veb sayt yaratmaq axtarış motorlarında yüksək yer tutmaq üçün kifayət deyil !
Çox sadə başlayaq: Axtarış Motorları nədir?
Axtarış motorları məlumat tapmaq üçün sözlərin birləşməsini daxil edə biləcəyiniz veb saytlardır. Ən məşhur axtarış sistemi Google-dur . Həmçinin, diqqət yetirin ki, axtarış motorunun optimallaşdırılması çaşdırıcı termin ola bilər, çünki əsas diqqətiniz veb saytınızı axtarış motorları üçün deyil, ziyarətçilər üçün optimallaşdırmaq olmalıdır!
Google və axtarış davranışı
Google müntəzəm olaraq veb saytlara baş çəkir və bir çox amillərə görə onları tarayır! İndi istifadəçilərin müəyyən bir axtarış nəticəsi ilə necə qarşılıqlı əlaqədə olduğunu ölçməkdə də çox yaxşıdır. Klikləmə davranışı, qalma müddəti və digər axtarış davranışları indi təhlil edilir və nəhayət, Google-a təsir etmək çətin olan nəticələr çıxarmağa imkan verir. Beləliklə, bundan uzaqlaşdıra biləcəyimiz odur ki, istifadəçilər hansı saytların ən yaxşı reytinq almasına ən çox təsir edir. Axtarış nəticələrinin yuxarısındakı vebsayt yalnız istifadəçilər onu davranışları ilə dəstəklədikdə orada qalacaq. Beləliklə, əgər istifadəçi veb saytı tez tərk edərsə, həmin vebsayt daha az aktuallaşa bilər. Ona görə də qısamüddətli uğur üçün çalışmaq deyil, uzunmüddətli perspektivdə istifadəçiləri xoşbəxt etmək vacibdir!
Yenə də, indi biz bildiyimizə görə veb-saytlar Google tərəfindən müntəzəm olaraq ziyarət edilir və bir çox meyarlar üçün taranır, siz bu meyarların çoxunu bilməkdən faydalana bilərsiniz.
Açar sözlər nədir və nə üçün vacibdir?
Müştərilərin ad günləri, toyları, vəftizləri və s. kimi xüsusi hallar üçün sifariş verilə bilən kekslər və digər qənnadı məmulatları üzrə ixtisaslaşan kiçik bir çörək zavodunuz olduğunu deyək. Sizcə yeni müştəriləri cəlb etməyin ən asan yolu nədir? Bildiyimiz kimi, bu gün bir çox insan xüsusi məhsullar axtarmağa Google-da axtarışa başlayır.Ad günləri, toylar və s. Yuxarıda qeyd olunanlar kimi xüsusi günlər açar sözlər kimi tanınır. . Məhsullarınızı tanıtmaq üçün veb saytınızda bunlardan istifadə edə bilərsiniz. Beləliklə, açar sözlər əsasən insanların müəyyən məlumat və ya məhsulları axtarmaq üçün axtarış sistemlərinə daxil etdikləri söz və ya ifadələrdir. Veb saytınızı xüsusi axtarış şərtləri üçün optimallaşdırmaq SEO strategiyanızın vacib hissəsidir, çünki o, onlayn olaraq kiminlə əlaqə saxlamaq istədiyinizə nəzarət edir. Açar söz seçimi dəqiq bir elm deyil və siz zaman-zaman düzəlişlər etməlisiniz. Potensial müştərilərinizin nə axtardığını bilmək son dərəcə vacibdir. Şərtləri fərz etmək düzgün yanaşma deyil. Özünüzü müştərinin yerinə qoymağa çalışmaq və onların Google-a nə yaza biləcəyini düşünmək daha məhsuldardır. Sevilən birinin ad günü üçün xüsusi tort axtararkən. Çoxlu sayda potensial müştərilər tərəfindən hansı açar sözlərin istifadə oluna biləcəyini bilmək də çox vacibdir. Açar sözü yüksək qiymətləndirmək əladır, lakin təəssüf ki, heç kim onu Google-a yazmasa, faydasızdır.
\"sıralanma\" tam olaraq nə deməkdir?
Reytinq bir veb saytın Google-da görünməsi və ya mövqeyidir. Reytinqlər üçün müxtəlif amillər var, məsələn. B. Səhifədə və səhifədən kənar amillər. Burada əsasən səhifə faktorlarına diqqət yetirəcəyik. Səhifədənkənar faktorlar sonrakı məqalədə daha ətraflı müzakirə olunacaq. Səhifədəki amillər birbaşa domeninizlə bağlıdır, yəni saytınızda gördüyünüz iş onlara birbaşa təsir edir! Veb saytınızdakı dəyişikliklər, məsələn, texniki iş və ya məzmununuzun optimallaşdırılması ilə əlaqədar olaraq, on-səhifə SEO adlanır. Bu mövzu çox genişdir, ona görə də əvvəlcə SEO-da atılacaq ilk addımlara diqqət edək! Axtarış motorlarının mətni (məsələn, vebsaytların məzmunu) oxuduğunu başa düşmək vacibdir, çünki bu, onların reytinqləri üçün xüsusilə aktualdır və vacibdir. Bu halda, mətn bütün oxunaqlı mətnləri, başlıqları, metadataları, şəkilləri və hər şeydən əvvəl açar sözlərdən düzgün istifadəni ehtiva edir.Beləliklə, gəlin bunlara qayıdaq! Açar sözlər seçərkən, nəinki xüsusilə uyğun açar sözlər tapdığınızdan, həm də uyğun axtarış həcminə malik olduğunuzdan əmin olmalısınız (bu, müəyyən bir müddət ərzində axtarış sorğularının orta sayı kimi başa düşülməlidir). Bu işdə sizə kömək edə biləcək bir çox faydalı alətlər, o cümlədən rankCoach var. Açar söz aləti açar sözlər və onların axtarış sistemlərinə nə qədər tez-tez daxil edildiyi haqqında məlumat verən verilənlər bazasıdır.
Hansı açar sözlərin mənim üçün ən yaxşı olduğunu necə bilə bilərəm?
Əvvəla, şirkət adınızı açar söz kimi istifadə etməməlisiniz, çünki əksər hallarda şirkət adı hələ o qədər də tanınmır, ona görə də kimsə onu axtarış sisteminə yazmaq ehtimalı azdır! Bunun əvəzinə, məhsul və ya xidmətlərinizə uyğun dəqiq müəyyən edilmiş açar sözlər tapmağa çalışın! Açar sözlərdən düzgün istifadəni yenidən göstərmək üçün çörək nümunəsindən istifadə edə bilərik.Siz "tort" açar sözünü istifadə etməyi düşünə bilərsiniz. Ancaq bu, mənfi seçim olardı, çünki "tort" sözü çox ümumidir! Məsələn, Kölndə bir çörək zavodunuz varsa, "Kölndə cupcakes" daha konkret və yəqin ki, daha uğurlu açar söz olacaq. Buradan öyrənə biləcəyimiz odur ki, “tort” (çox məşhurdur) kimi ümumi açar söz üçün sıralanma çox çətin olacaq və ya çox uzun vaxt aparacaq. “Kek” açar sözü kimi tək söz qısa quyruqlu açar söz kimi də tanınır, “Kölndə cupcakes” isə uzun quyruqlu açar sözə çevrilir! Bu niyə vacibdir? Bir çox SEO başlayanlar səhvən ən yüksək axtarış həcminə malik açar sözün hiylə işlətməli olduğunu və buna görə də ən yaxşı seçim olacağını düşünə bilər. Bununla belə, "Kölndə tortlar" kimi bir neçə uzun quyruqlu açar sözləri birləşdirmək daha yaxşıdır. İlk baxışdan bu açar sözlər, məsələn, "tort"dan daha az axtarış həcminə malik ola bilər, lakin potensial olaraq daha yüksək axtarış həcminə malik ola bilər.
digər uzun quyruqlu açar sözlərlə birlikdə istifadə edildikdə daha yüksək axtarış həcmi (və buna görə də daha yüksək reytinq) ilə nəticələnir, çünki onlar daha ətraflı icmal təqdim edir.
Biznesinizin həqiqətən müştərilərə hansı məhsul və xidmətləri təklif edir. Bu, bu növ (daha uzun) açar sözlər üçün mövcud olmayan rəqabət sayəsində mümkün oldu! Bəzi kiçik niş sənayelər üçün uzun quyruqlu açar sözlərdən istifadə hətta qısa zamanda yüksək yer tutmaq üçün real şans təklif edə bilər!
İndi açar sözlərin nə olduğunu bildiyimizə görə, onlarla nə edirsiniz?
İndi açar sözlərin nə olduğunu bildiyiniz üçün onlarla işləməyə başlamalısınız! Bunu dəqiq necə edəcəyinizi sizə izah etməyə çalışacağıq. Açar sözlərinizi hara yerləşdirməyinizə dair sizə kiçik bir məlumat verməklə başlayacağıq. Bu sual çətindir, çünki veb saytınızdan əlavə sosial media və Google Reklamları kimi açar sözlərlə işləməli olduğunuz bir çox sahələr var. Ancaq hələlik biz vebsaytınıza diqqət yetirəcəyik və bir azdan "Sosial Media, Google Reklamları və Açar sözlər"i əhatə edəcəyik.Başlamaq üçün yaxşı yer saytınızın meta teqləri üzərində işləməkdir! Bununla siz seçdiyiniz açar sözləri meta başlığınıza, meta təsvirinə və başlıqlarınıza və s. əlavə edə bilərsiniz. Siz daxil etdiyinizi nəzərdə tuturuq. Meta teqlər HTML-nin baş hissəsində saxlanılır və axtarış motorlarını veb saytınız haqqında məlumatla təmin edir. Bunlar saytınızda görünməyəcək və əvəzinə Google axtarış nəticələrində görünəcək.
Siz həmçinin domen adınız üzərində işləməlisiniz. Budur domen adı nümunəsi
Saytınızın başlığı və meta təsviri üzərində işləmək ana səhifənizin optimallaşdırılması prosesinin mühüm hissəsidir. Sonrakı məqalədə biz bu elementləri nəzərdən keçirəcəyik və onlar üzərində necə işləyəcəyinizi sizə xəbər verəcəyik.
Açar sözlərlə bağlı narahatlığın başqa bir sahəsi, istifadəçilərinizi birbaşa məhsul və ya xidmətin alt səhifəsinə aparan saytınızdakı daxili bağlantılardır.
Əlbəttə ki, yuxarıda sadalanan bütün iş addımları rankCoach tərəfindən hədəflər kimi müəyyən edilir və tətbiqimiz bu tapşırıqların necə həyata keçirilə biləcəyini ətraflı izah edir. Ətraflı məlumatı burada tapa bilərsiniz .
Açar sözlərin seçilməsi
Sizinlə müzakirə etmək istədiyimiz son vacib məsələ açar sözlərin seçilməsi məsələsidir. İndiyə qədər, yəqin ki, açar sözlər haqqında o qədər çox oxumusunuz ki, yəqin ki, belə fikirləşirsiniz: "Saytıma nə qədər çox açar söz qoysam, reytinqim üçün bir o qədər yaxşıdır!" Təəssüf ki, bu, həmişə belə deyil və açar sözlərdə, həyatda bir çox başqa şeylərdə olduğu kimi, kəmiyyətdən çox keyfiyyət!Ancaq lütfən, bizi səhv başa düşməyin: açar sözlər mütləq veb saytınıza inteqrasiya edilməlidir, lakin onu aşmamağa diqqət yetirin, çünki açar sözlərin doldurulması çox əks-məhsuldar ola bilər! Google bu strategiyanı cəzalandıra bilər, yəni açar sözlərdən həddən artıq istifadə etdiyinizə görə reytinqdə zəif ola bilərsiniz.
Başlanğıcda qeyd edildiyi kimi, veb saytınızı qurmağa və optimallaşdırmağa başladığınız zaman nəyə diqqət yetirməli olduğunuzu anlamağa kömək etmək istəyirik. Əslində, yalnız axtarış motorlarını təmin etmək əvəzinə, maraqlı və naviqasiyası asan veb sayt yaratmaqla istifadəçiləri və onların ehtiyaclarını nəzərə almağa çalışmalısınız. Bundan əlavə, veb saytınızda işləyərkən, sadəcə bir məhsul satmağa çalışmaqdansa, potensial müştəriləriniz üçün real dəyər yaratmağa diqqət etməlisiniz.